Prejsť na obsah stránky

Victorinox boduje aj v segmente kozmetiky, parfém Rock vyhral dve ceny WorldStar Packaging Awards 2017

Victorinox boduje aj v segmente kozmetiky, parfém Rock vyhral dve ceny WorldStar Packaging Awards 2017

20. 7. 2017

WorldStar Packaging Award je najprestížnejšou priemyslovou súťažou hodnotiacouTom Schneider odovzdáva cenu Matthiasovi Seyfangovi, CEO parfémovej divízie Victorinox Swiss Army Fragrance AG balenie výrobkov. V roku 2017 bolo hodnotených celkovo 291 produktov z 35 krajín sveta. Medzi víťazmi boli zvučné mená ako L‘Oréal, Nivea alebo Coca Cola. Aby mohla byť značka so svojim produktom prihlásená do WorldStar Awards, musí vyhrať národnú súťaž a parfém Swiss Army Rock bol celkovým víťazom vo švajčiarskej edícii Swiss Packaging Audience Award.

Ako sa vyjadril Matthias Seyfang, CEO parfémovej divízie Victorinox Swiss Army Fragrance AG,: „V prípade Swiss Army Rock sa nám podarilo uspieť s implementáciou niečoho úplne nového. Po prvý raz bol v kozmetickom priemysle použitý ako baliaci element naozajstný kameň a Victorinox emblém na flakóne bol zhotovený z bridlice. Každý flakón parfému Swiss Army Rock je preto absolútne jedinečný, čo zvýrazňuje unikátny charakter tejto vône.

Viac informácií nájdete priamo na stránke victorinox.sk pod produktom Swiss Army Rock.


Späť

Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.